søndag 21. oktober 2018

Kanalisering - mediumsseanse

Det er snart tid for en ny mediumsseanse, og i den anledning tenkte jeg det passet å skrive et innlegg og forklare litt om  hva kanalisering og mediumsseanse er.

Kanalisering er å få kontakt med åndeverdenen. Å lage en kanal til dine kjære på den andre siden. Det jeg trenger fra deg for å gjøre det, er et bilde. Det kan være til hjelp om du snakker med de/den du ønsker kontakt med på forhånd. Enten at du sier det høyt, eller klart og tydelig inne i hodet ditt. Still de gjerne spørsmål du ønsker svar på.

En mediumsseanse er nesten akkurat det samme, bare at da er vi flere sammen, og til stede i samme rom til samme tid. Når flere mennesker er samlet og alle har et felles ønske om at de som trenger det mest, får de budskapene de trenger, får vi en god energi og får ofte masse besøk.

Om du ønsker å ha en mediumsseanse hjemme hos deg, kan vi få til det. Da trenger du å invitere noen venner og meg, så blir det nesten som et homeparty. :-) Da er det en fordel at du bor i nærheten av meg, eller et sted hvor jeg farter til. Det er ikke uvanlig at jeg er litt ute og farter, så send en melding, så ser vi hva vi får til. :-) 

Det går selvfølgelig an å ha en kanalisering mens vi er i samme rom. Nå om dagen er det ikke alltid så lett å gjennomføre for meg, så det er derfor det er greit å ta ting over nett. Men om du helst vil at vi skal være tilstede i samme rom, sier du i fra, så skal vi nok se om vi kan får til det og.

Men så er det noen men... Det er dessverre ikke slik at man kan ringe opp andre siden via skype. Så selv om det er noen man virkelig ønsker å prate med, er det ingen garantier for at det er nettopp de som dukker opp. Men som oftest kommer de buskapene vi trenger. Og som vi er klare for å ta til oss.

Det er en del tolkning ute og går i slike ting. Jeg ser ofte bilder, får følelser, ser ting, hører ord osv. Men mye av dette er symboler, og jeg kan tolke disse symbolene annerledes enn de er ment om dere skjønner. Da er det som regel lettest når jeg er i samme rom som den som mottatt budskapet, for da kan jeg få en bekreftelse på om det stemmer eller ikke. Bakdelen er at det er ikke alle det er så lett å holde på kontakten med, så om den som mottar beskjeden, eller andre begynner å prate om og rundt ting, så forstyrrer det kontakten. Men det pleier ikke være noe problem.


Til deg som bekymrer deg litt. Det kommer aldri slemme budskap. Og hemmelighetene dine blir ikke blottlagt. De på andre siden har gjerne lyst til å fortelle deg at de ser deg og hva du sliter med. At de bryr seg om deg. Og noen ganger har de råd og veiledning de vil dele. Det er sjelden det kommer budskap som de ikke mener du er klar for å ta i mot. Men det kan selvfølgelig være at du ikke helt kjenner igjen alt som blir sagt der og da. Jeg har mer enn en gang opplevd at folk ikke kjenner igjen ting fra en slik kommunikasjon, men at de i ettertid har kommet og sagt at de har funnet ut hva det betydde, eller at det stemte. Noen ganger har det vært for at de skal være helt sikre på at det ikke er jeg som fant på alt. Detaljer måtte kanskje sjekkes opp med slektninger.

For det er ikke jeg som kommer med beskjedene. Jeg er kun budbringeren. Og litt  som med en tolk i språk, så er det ting som kan bli litt annerledes i oversettelsen. Men som regel kommer budskapet frem.

Så om du ønsker budskap, så sender du meg en melding. Og ta deg gjerne en tur når det er mediumsseanse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar