fredag 10. juni 2016

Siste helga før det braker løs...

Eller, det kommer vel til å brake litt denna helga og. Godt mulig jeg hører det helt hit. Det er Rockefestival i helga, så det er liv i gatene. Håper det blir bra vær.

Jeg skal rocke til spotify sammen med ungene mine her hjemme jeg. Det er bra det og. Og så skal vi bruke opp litt penger på å kjøpe inn litt klær de trenger. Og så skal jeg fortsette å hekle. Og forhåpentligvis bli ferdig så jeg kan levere det fra meg til mandag. Det hadde vært fint. Kjenner jeg er litt lei det etter alle de timene jeg har jobba med det og håpet å rekke å få det ferdig i tide.

Og om ei lita uke... så er det ferie. Starten på en deilig sommer. Gleder meg til alt det som ligger foran. Få, men gode planer. Ah.... kan nesten ikke vente.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar