mandag 13. juni 2016

Snart...

Det nærmer seg. Jeg gleder meg. Jeg gleder meg. Det er ikke så lenge til.
Fredag er siste arbeidsdag. Torsdag siste dag med elevene.
Det er alltid rart. Og vemodig. Jeg prøver å ikke tenke på det.
Men før de går til ferie, er det en liten haug med ting vi skal rekke å gjøre. Rart at tiden skal gå så mye fortere på tampen av året.

Men det er godt å ha noe å glede seg til. Og det er ikke bare sommerferien jeg gleder meg til. Selv om jeg gleder meg veldig til den og. Kjenner meg klar til å legge bort klokka og alle MÅ-ting en stund. Nyte livet i sakte tempo, med mindre klær, mer is, bra folk og forhåpentligvis masse deilig strandvær.

Snart. Gleder meg til snart. Sånn at jeg konstant går med et smil i munnviken og litt lettere skritt. Det er godt å ha noe å glede seg til, glede seg over.
Snart.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar