torsdag 2. juni 2016

Påtrengende tomhet

Noen ganger har jeg så mye på hjertet at det renner litt over. Og bloggen blir oppdatert hele tiden. Hodet mitt bobler over av ting jeg har lyst til å skrive om, men det er liksom ikke helt tid og energi til det bestandig.

Noen ganger har jeg lite å si... eh.. ok, du lot deg ikke lure du heller?
Jeg har som regel mye rart på hjertet. Men det er kanskje ikke alt som egner seg på trykk.

Noen ganger er det så mye jeg skulle hatt lyst til å skrive om, at det bare stopper opp. Jeg orker bare ikke. Og så er det liksom ikke alt som egner seg som blogginnhold...

Hvor teit jeg synes enkelte er, f.eks. Kanskje ikke helt passende. Eller.... neeei. Vi lar det være med å si at hodet mitt er fullt av tanker som ikke egner seg så godt på trykk om dagen.

Men det er sol, snart ferie, og i helga blir det camping med barna og gode venner.

Livet er til for å nytes!

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar