torsdag 15. mars 2018

Takknemlighet - tillit - flyt. Hvordan få det du ber om.

Dere har alle sammen hørt om positive affirmasjoner. Om hvordan du kan tenke gode ting inn i livet ditt. Det er ikke tull. The secret er ingen hemmelighet.
Bare tenk på det. Du er sulten, og ser deg rundt. Hva ser du? Reklame for mat, folk som gomler på noe godt. Er du gravid ser du babyer over alt. Du skjønner hvor jeg vil.

Alt du sender ut av tanker, blir fanget opp og du får det du ber om. Jeg har tidligere lovet dere å gi dere oppskriften på hvordan du skal få det du ber om. Den kommer her i dag.

Forvent det beste. Vær åpen for at løsningen på det du ber om er annerledes enn det du hadde sett for deg. Universet (du må gjerne kalle det Gud, Allah, engler, himmelen eller noe annet, vi snakker om det samme her) jobber på sin egen fantastiske måte.

Du fortjener det aller beste. Det må du aldri tvile på.

Ha tillit til at det ordner seg, og slutt å tenk på alt som kan gå galt. For da går det galt.

Vær takknemlig. Takk for det du får. At du får ting, eller at folk er gode mot deg eller at det ordner seg når ting ser tøft ut, er ikke en selvfølge. Vis at du er takknemlig for det. Det holder å si takk. Det er slik at om man ikke takker for det man får, er det  ikke sikkert man får noe neste gang. Ville du fortsatt å gi gaver til noen som ikke viser at de setter pris på det? Som ikke kan si takk?

Når det er noe stort du ønsker deg, som f.eks en kjæreste, så vær klar på hva det er du ønsker deg. Hvilke egenskaper er du ute etter? Hva er viktig for deg? Siden universet ikke hører nektelser, så bruke positive formuleringer. Si hva du vil ha, ikke hva du ikke vil ha.
Lag deg en liste, i hodet ditt, eller skriv den ned. Tenk på den, grunn på den og når du føler deg fornøyd, sender du den. Sett deg ned, fortell universet klart og tydelig hva du ønsker deg. Og takk! Når du takker, sier du samtidig at du forventer at det ordner seg. At du fortjener det, og at du har tillit til at universet ordner ting på best mulig måte. Ikke bare på den måten du tenker det bør ordnes.

Og så kommer den viktige, vanskelige jobben. Ventetiden. Når du sender en bestilling, pleier du da ikke å gå og vente på hentelapp i posten? Du går ikke rundt og lurer på om sofaen du bestilte kommer, eller om du egentlig fortjener en ny sofa. Du går bare og gleder deg.

Og så kommer den. Det du ba om. Kanskje ikke på den måten du hadde forventet, men der er det. Muligens ikke til den tiden du så for deg, men den kom.

Husk å takke! For gaven, for din egen tålmodighet og tillit. Det er sjeldent feil å takke.

Jeg la inn bestilling på drømmemannen. Intet mindre. Jeg var lei av tullinger. Jeg var klar for drømmemannen. Jeg følte jeg virkelig fortjente det. Jeg la inn bestillingen og forventet at han dukket opp. Jeg møtte nye mennesker, og før jeg visste ordet av det, var han der. Nei, alt på lista var ikke der. Men det var tross alt drømmemannen, så det at han bor litt unna, det får vi bare tåle.

Jeg har full tillit til at universet hjelper meg når jeg ber om det. Jeg er takknemlig for at jeg blir passet på, og hjulpet, og jeg uttrykker det flere ganger om dagen. Jeg lever i flyt. Jeg sender ut det jeg kan av gode ting der jeg kan, jeg tar i mot det som kommer min vei, og jeg er takknemlig.

Så lett, så vanskelig, men så utrolig verdt det.

Takk for at du leste. Nå kan du formulere ditt ønske og se hvor fint det blir. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar