torsdag 11. januar 2018

Godinger og prisliste :)

Jeg skjønner ikke hva som skulle være så skummelt. Dere er bare så fine, alle sammen. Jeg har bare fått hyggelige tilbakemeldinger, og det er så koselig. Både på Face, innboks og live, har det vært bare positive tilbakemeldinger. Jeg setter veldig pris på det.

Jeg vet jo at mange av dere ikke tror på dette, og at noen synes det er direkte teit. Men ingen av dere har brukt energi på å fortelle meg det, og det setter jeg også veldig pris på.

Det jeg har skrevet at jeg kan gjøre er Mediumseanse. Det er å formidle kontakt med de som har gått over. Om du samler fire - fem venner, så kan vi avtale tid hvor jeg kommer. En del har vist interesse for dette, uten å vite hvem de skullle invitert, men jeg tenker at jeg tar kontakt med dere og så finner vi et sted og en tid.
Om du vil gjøre dette alene, er det også mulig, ta kontakt.

Reading. Dette er en lesing av deg som person og hvilke utfordringer du står i nå. Da trenger jeg et bilde av deg, hvor du ser i kamera. Om det er noe spesielt du vil vite eller lurer på, kan du tenke på dette når du tar bildet.
Om du lurer på om du har noen med deg, be de komme fram når du tar bildet, så ser vi om det kommer opp. Noen ganger kommer det opp, men jeg vet ikke enda om det er fordi vedkommende har tenkt på de når bildet blir tatt. 

Kortlegg. Jeg kan trekke et kort for deg. Om du vil ha generelt eller om det er noe spesielt du lurer på. Har du noen spørsmål, kan du tenke på dette når du ber om kort, eller når jeg trekker. Du trenger ikke fortelle meg noe om hva du lurer på. Jeg kan også trekke tre kort, for fortid, nåtid og nær fremtid. Du kjenner hva du ønsker. De ulike kortene mine ser du på bildet.

Felles for alle disse er at du ikke trenger fortelle meg noe på forhånd, annet enn hva du ønsker da. Og at jeg håper du kan gi en kort tilbakemelding i etterkant på om du føler det stemmer eller ikke.
Felles og, er at jeg er i startfasen så prisen er enkel, 20,- Enten du vil ha kort, reading eller være med på en seanse. Jeg har Vipps.

Hvis du nå sitter og tenker at du skulle ønske jeg kunne..., men jeg har ikke skrevet om det her, spør da vel. Kanskje jeg kan, kanskje ikke.
Du må gjerne si fra til venner og kjente om du kjenner noen som kunne like dette.

Lurer du på noe, så bare ta send meg en meldig på Facebook.
Håper å høre fra deg, og tusen takk for all støtte så langt!

Siv Iversen sitt bilde.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar