mandag 8. januar 2018

Jeg utfordrer meg selv.

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger på gårsdagens innlegg. Jeg vet ikke hvorfor jeg blir nervøs egentlig. Dere er jo bare herlige!

Men etterpå tenkte jeg at jeg var jo ikke så spesifikk i hva jeg ønsket meg fra dere. Eller hva jeg kan tilby. Og jeg gjør jo detta for å slutte å sitte med tærne i vannet. La meg stupe fra tremetern.

Mediumsseanse. Det er en sånn greie hvor en liten gjeng mennesker samles, mens et medium overleverer budskap fra deres kjære som har vandret videre. Og for å si som Pippi, det har jeg aldri gjort før, så det er jeg sikkert god på.
Det vil si, jeg har gjort mediumstingene før. Jeg har bare aldri bedt noen om å samle sammen fire - fem venner, og invitere meg for å være medium. Som regel har slike ting oppstått mer eller mindre spontant.

Om dere ikke er så mange, er jo sjansen større for at alle får et budskap. Og åndene er ikke kjipe. For å øke sjansen for at de dukker opp, kan du prate med de hjemme på forhånd. Stille de et spørsmål du ønsker svar på, eller lignende. Da er det ofte enda lettere for deg å bekrefte hvem det er som kommer med en hilsen.

Synes du det hørtes spennende ut, så send meg en liten melding så finner vi ut av det.
Og 20,- pr pers er ikke noen upris når du tenker på hva de store navna tar.

Og når jeg skriver at du kan sende meg en liten melding, så er det fordi jeg har bloggen i fullt navn, så om vi ikke er venner på Facebook, så kan du bare søke meg opp og sende meg en melding.

Ha en deilig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar