søndag 21. januar 2018

Helg, søstre og åndelighet

I helgen har jeg hatt besøk av søsteren min. Jeg har nemlig ei flott storesøster som jeg deler far med. Vi sees alt for sjeldent, men det er veldig fint når vi er sammen.

Jeg har alltid sagt til jentene mine at ei søster er en bestevenn du alltid har. Det er i grunnen sant selv om vi ikke har vokst opp sammen. Vi har mange likheter.

En av de tingene som er ekstra morsomt, er at vi har den åndelige siden felles. Jeg har det slik at når jeg er sammen med menesker som har evner, så kan jeg ofte se det de ser. Litt som en empat fra en sci fi historie. Sammen med søsteren min, blir dette noen ganger ganske voldsomt. Vi er fra en slekt som ikke er ukjent med å ha litt spesielle evner, så det er nok ikke så rart. Søsteren min har inspirert og motivert meg til å følge min egen måte når det kommer til spirituelle ting. Rett og slett til å følge min intuisjon.

Da jeg var i tenåra og trodde jeg måtte pugge tolkningsboka til tarotkortene for å kunne bruke dem, lærte hun meg en bedre måte. Hun lærte meg å stole på intuisjonen min. Mange av mine mest interessante åndelige øyeblikk har vært sammen med henne. Som da vi hadde slektstreff i stua. Stua var stappfull av ånder. En og en kom frem og viste seg, jeg forklarte hvordan de så ut og tedde seg, hun fortalte hvem de var. Fantastisk morsomt. Det var som en slags liten privat mediumsseanse. En reise i slektshistorien.

Jeg har forresten fått flere spørsmål om hva en mediumsseanse er. Det er sikkert flere enn de som har spurt som lurer. Det er rett å slett å oppnå kontakt med åndeverdenen. Med kjære som har gått over til den andre siden. Mediumet fungerer som en tolk. Ånden kommer, og jeg forklarer ofte først hvordan de ser ut eller oppfører seg og hvem de hører til. Til nå har de dukket opp nær den de hører til, men jeg ser på andre slike seanser, at det ofte trengs litt informasjon for å finne ut hvem de hører til. Mulig det er når det er mange til stede. Så får man et budskap. Det kan være alt i fra noe man har gått og lurt på, til veiledning slik de kunne gjort da de var i live, eller bare en hilsen fra andre siden. Om det er noe speiselt man vil vite, kan man spørre denne personen høyt, eller inni seg, når man er alene i forkant av en slik seanse.

Jeg synes det er så deilig å være litt i gang med dette, og nå skal jeg snart ha min første mediumsseanse. Eller... Jeg har jo gjort det før, men aldri avtalt med flere mennesker på forhånd at de skal komme kun for dette. Det har tidligere vært kun en eller to tilstede, eller åndene har dukket opp rundt noen når flere har vært samlet. Så egentlig er det bare rammen rundt som er litt annerledes. Jeg gleder meg veldig i alle fall.

Jeg har lagt en del kort og gjort en del readinger siden forrige blogginnlegg, og det er veldig gøy. Nå har det vært stille noen dager, så det er bare så si i fra. Jeg har fått litt irettesettelser for at jeg tar for lite betalt. Så jeg får heller si at jeg har minstepris på 20 kr. Hihi. Jeg synes det er greit med 20 kr, men jeg skal ikke nekte folk å betale mer.

Kanskje greit at det har vært stille noen dager, for når søsteren min er her, går det i hundre. Tida har gått så fort og døgnet har liksom ikke hatt nok timer. Spesielt siden man faktisk må sove litt og. Men det er utrolig hyggelig med besøk. Håper ikke det blir så lenge til neste gang.

Og i mellomtiden, må du gjerne fortelle venninna eller kameraten din om meg om de ønsker en reading eller noe. :) Ha en magisk uke folkens!

Relatert bilde 

Bildet er lånt fra verdensveven.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar