onsdag 11. april 2018

Hva nå?

Så sitter jeg her og tvinner tommeltotter da. Det er så utrolig masse jeg skulle ha gjort. Som jeg skulle ønske jeg orket og klarte. Men det jeg nå skal øve meg på, er å skynde meg langsomt. Burde satt i laderen tidliger, men men. I dag har jeg tilbrakt dagen på sofaen. Jeg har levert og hentet barn, handlet, laget mat og ryddet ut og inn av oppvaskmaskina. Og satt på en klesvask. Og resten har jeg brukt på å ligge på sofaen. Sovet, og sett på Netflix. Helt utslitt.

I morgen kan det hende jeg klarer å ordne to klesvasker. :-P Eller ikke. Kanskje jeg sover litt mindre. Det beste hadde vært om jeg orket å ut og gå en tur. Det hadde sikkert vært bra.

Hmmm... kanskje det er det jeg skal i morgen. Gå ut og få meg en tur, frisk luft og lade litt. Så kan jeg heller sove på sofaen etterpå om jeg blir helt tømt.

Og om jeg skriver det her, og du leser det, så har jeg liksom litt forpliktelser også. Hmmm.... ikke dumt.

Om det er fint vær da. Med vind eller regn, takler jeg det ikke. Da er det ille nok å være inne. 

Hehe. Da er du bra sliten når tanken på å gå en tur virker som en stor oppgave, og ikke bare kos.

Litt gåen i hodet av å ikke makte. Små skritt. Ett etter ett. Det gjelder å ikke gi seg.

Og jeg har bestemt at siden jeg ikke er på jobb, kan jeg like gjerne ha vondt og nekter å spise smertestillende. Hurra for gode ideer. Om ikke hodepinen er vekk i morgen, ryker nok den ja.

Til slutt vil jeg bare informere om at sånn her blir du om du sitter alene med ditt egne slitne hode for lenge. Det kan umulig være bra! :-D :-D

Håper du har en bedre dag enn meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar