tirsdag 26. januar 2016

Todagers og gledelig bedøvelse.

Det er visst ikke hver dag jeg skriver her.
Men med litt hell skulle man tro jeg hadde hatt noe mer vettugt å skrive når det først kom noe. Det kan jeg nok ikke garantere.

Men jeg har ikke ligget på latsida siden sist. Mye moro som skal skje.
I helga har jeg vært på tur med ei venninne. Tok like gjerne en todagers. Fredag var vi ute og spiste i Skien. Vi fikk med oss ei venninne av meg fra Skien, som det var lenge siden jeg hadde sett. Kjempekoselig. Var ute og dansa og skravla. Jeg elsker å danse.

Lørdag var vi og fikk massasje. Det var helt herlig. Ligge rett ut og bli knadd og massert. Det tok ca to minutter før jeg kjente at dama traff så godt at spenninger slapp. Og når spenninger slipper, tar de turen innom hodet og lager litt leven før de forlater kroppen. Det var rett og slett godtvondt. Da vi var ferdige, var det skikkelig vanskelig å reise seg. Det knaka og braka. Men jammen hadde ikke dama knadd vekk nesten all den vonde nakken. O lykke! Tenker jeg må ta meg råd til å få massasje litt oftere. Det trur jeg kroppen min hadde vært veldig takknemlig for.

Og etter massasje, må man jo ta en liten tur på shopping. Er man i byen på jentetur, så er man liksom litt forplikta til det. Lommeboka var skeptisk, men sa det var greit da den så alle salgsplakatene.

Så kom kvelden, og vi var igjen klare for en tur på byen. Porsgrunn denne gangen. Bursdagsfest. Dans, moro og trallala. Jeg storkoste meg. Bra musikk, hyggelige mennesker, dansegulv og masse smil. Da blir det bra.

Men jeg fant ut at jeg ikke er veldig god til å være singel. For er man singel bør man kanskje være litt åpen for at hyggelige fyrer tar kontakt. Jeg liker å danse jeg. Når fyrer kommer litt for nære, danser, tar på meg, smiler, prater... ja, slikt man sikkert bør ta i mot med litt mer åpne armer når man er singel...
Vel, da tenker jeg at tiden er inne for meg til å dra jeg. Så jeg smilte pent, svingte unna og dro hjem og la meg.

Hadde en helt super helg. Det er godt å dra på tur. Spesielt når man er sammen med bra folk. Mange opplevelser og inntrykk som ga energi til en ny uke.


Mandagen kom med et brak. Jeg hadde grua meg litt. Skulle fjerne en føflekk, og sist jeg fikk slik bedøvelse, virket den ikke videre bra. Så jeg var forberedt på å puste lange, dype åndedrag til den store gullmedaljen. Men jammen virka den. O lykke. Var ikke noe vondt. Bare en merkelig følelse.
Så nå gruer jeg meg mye mindre til å trekke tann til torsdagen. Når bedøvelsen virker, kan det bli en litt hyggeligere opplevelse. Håper virkelig det. Siden det er første av to visdomtenner som skal ut. Så om den første er vond, blir det å grue seg til neste. For det var visst helt utenkelig å få lov å ta begge to på en gang. Ikke bra. Så, om du har noen historier om smertefrie og fantastiske trekkinger av visdomstenner, er du hjertelig velkommen til å dele. Har du noen vonde noen, kan du holde de for deg selv.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar