tirsdag 14. juli 2015

Libelleblikk

Om noen skulle komme til å lese denne bloggen, vil de sikkert lure litt på navnevalget. Det ville jeg gjort. Så da tenkte jeg det var en god idè å fortelle deg det.

Libelle er en øyenstikker. Jeg er veldig glad i libeller. De er skjøre, vakre og myteomspunne vesner. Harmløse, men tillagt mange skumle egenskaper.
Blikket til en libelle må jo være spennende. De har fasettøyne. Og slik jeg tenker sier navnet libelleblikk noe om å se verden fra flere vinkler.

Og jeg har tanker om mange ting. Jeg "har et hue fullt av tanker, og et hjerte som banker for ting som hun tror på, hun har ikke sko på"  (Hun er fri. av Raga Rockers. Som ble "min sang" fordi jeg var/er barbeint hele sommeren).

Har ikke planer om å skrive en temablogg om hverken det ene eller andre. Kanskje jeg legger ut en oppskrift av mat eller håndarbeid. Kanskje jeg til og med legger ut et bilde av neglene mine. Som faktisk for øyeblikket er meget fine. Det definerer alikevel ikke min blogg, for det nekter jeg. Min blogg, mine regler. Og jeg kommer til å skrive om det jeg har på hjertet der og da. Og misliker du det, så står du fritt til å bla videre. Liker du det du leser, må du gjerne legge igjen en kommentar.

Og lurer du på noe, så spør du. Enkelt og greit.

Og fordi jeg ikke fikk den ut av hodet, her kan du få den på hjernen også. ;-)

Hun er fri

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar