tirsdag 14. juli 2015

Susehue AS

Bretta opp ermene og skulle lage meg blogg. Hadde tenkt lenge på det. Fundert og grubla. Hva skal jeg skrive om? Kan jeg være helt anonym? Vil jeg det? Og med ett var jeg i gang. Jeg liker å skrive. Det er ikke så viktig om så mange leser det egentlig, trur jeg. Kanskje jeg syns det etter hvert. Men jeg trenger å skrive. Ventilere litt. 
Så da burde jo alt være supert da. Egen blogg med navn jeg likte og fin farge og greier. To innlegg ble det og så var det bråstopp. Hvorfor? Fordi susehuet hadde glemt passordet vel. Samme passordet som den ene mailen, men den var jeg allerede innlogga på. Flere ganger prøvde jeg forgjeves å logge meg inn. Flere ganger hadde jeg nesten ferdig formulerte blogginnlegg klare i hodet. Men ingen steder å spy det ut.

Så trengte jeg passordet igjen. Og hjernen måtte kobles til. Etter mye om og men, kom jeg på det. Det var jo det jeg hadde trudd hele tida. Hadde vel bare tasta litt feil. Så nå var tiden inne til å gå inn og blogge igjen. I hvert fall se på den. Må tenke meg om så jeg er sikker på at jeg husker passordet. Skriver inn adressa. Og kommer rett inn. Fordi jeg er logga på mailen på denna nettleseren og bloggen er knytta opp til den så kommer jeg rett inn. HÆ? Ja vel. Og hvorfor gjorde jeg ikke det de andre gangene? 

Orker ikke vri det susete huet mitt med slike store spørsmål. Nå kom jeg inn. Og skulle jeg ikke gjøre det neste gang, så husker jeg passordet. Håper jeg. Hvis ikke blir det halvannet år til neste blogginnlegg igjen tenker jeg. :-)

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar