lørdag 25. juli 2015

Overnatting.

Det er noe eget med overnatting av venninner. I kveld har mini hatt besøk. Og det er kjempekos for oss alle. Lillesøster dilter storøyd etter og får være med på alt det morsomme de store gjør.
Og mor har nesten barnevakt når de leker så fint.

Så jeg har fått pakka nesten alt til både camping og ferie for både jentene og meg. Mye som skal fikses når man skal på tur. Først skal vi et par dager på camping, det krever jo litt når været som er meldt ikke er av det beste. Alikevel er badetøyet klart. Vi er optimister, og vikinger. Og tidlig morgenen etter at vi kommer hjem, skal jentene til pappan sin i to uker, mens jeg reiser nordover. Så det står nå noen kofferter klare her, og vaskemaskinen bør få overtidsbetalt.

Og så godt at jeg kunne pusle rundt med detta mens jentene koste seg. Vi har spist pizz, bringebær med vaniljesaus, godteri og potetgulll med dipp. De har lekt alt mulig av rollelek, sykla, fått fletter i håret og sett litt på tv.


 Begge jente fikk hjertfletter i dag. Var ikke så lett. Spesielt ikke på den lille med litt kortere hår og mindre tid til å sitte i ro.

Her har de fiksa håret på lillemor. Flinke frisørene.


Opp-ned-flette. Avslutninga skjønte jeg ikke helt, men jentene syntes selv de var fine, så da skal ikke jeg klage. Her er den forfra.


Pizza med mais, ananas, purre og pølse. Eller en fjerdedel er da kjøttfri for vegeterianeren.

Og når pizzaen er god, er allting godt.

Ha en fin en!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar