torsdag 14. april 2016

Snart helg. Min helg.

Det nærmer seg helg. Ei helg jeg har gleda meg til lenge. Et år faktisk.
I helga er det alternativmesse.

Jeg har planer om å tusle rundt der hele helga faktisk. Gå på foredragene og demonstrasjonene, for å høre hele lørdagen. Suge til meg informasjon, inntrykk, atmosfæren og den deilige energien.
Masse god energi. Jeg levde lenge på forrige messe.

Når lørdagskvelden kommer, har jeg nok også gjort meg opp en mening om hvem jeg skal snakke litt nærmere med på søndag.

Og ja, jeg mener det. Jeg skal tusle der hele helga og bare kose meg. Fylle opp på gode energier.
Jeg pleier egentlig å hate å dra på noe alene. I fjor var det ingen som ville leke støttekontakt for meg, så jeg dro. Alene. Det var jo ikke noe problem. Var jo bare masse hyggelige folk.
Syns du det er litt skummelt å dra på slikt alene, så kan du bare komme og henge med meg. Jeg skal være der. :-)

Det er ikke bare utstillerne som kommer med masse gode energier, men alle de som tar turen.
Jeg kjenner at jeg trenger litt påfyll. Og sikkert også et aldri så lite tupp i baken.

Gleder meg. Kanskje vi sees?

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar