fredag 13. november 2015

FRÆDDAN!

Det er fredag. Og det er skikkelig godt nå. Lille snupp har ikke vært i barnehagen på to uker og er følgelig litt mer opptatt av å leke med oss. Og når hun er trøtt og sliten, blir hun ikke akkurat mindre bøllete.

Men i følge legen er hun ikke syk. Alle prøver er fine. Og det er visst ikke noen stor sjanse for at hun får feberkramper igjen nå. Det skal jeg liksom tru på? VIl veldig gjerne. Men kjenner jeg sliter. Hun er ikke kjempesyk, for all del. Men de blanke øynene, blikket når hun blir sliten, hele hennes vesen forteller at alt ikke er som det skal. Men da er hun visst frisk da... Det er visst ikke farlig å gå med feber i flere uker. Vet ikke helt hva jeg føler om det, men det stemmer sikkert. Det bare kræsjer litt i mammahjertet. Mammahjertet med arrvev etter ambulanseturer og krampekroppen til lille frø.

Men det er lenge til mandag. Nå er det helg. Vi skal sove lenge. TIl tretten påstår mini. Gjør hun det, reiser jeg rett på legevakta for da er hun skikkkelig sjuk.
Vi skal tusle litt på byen, kose oss og ta livet med ro. Og hente krefter til en ny uke.

 

Og siden det er fredag, og jentene maser, ble det pizza i dag. Kjedeligste pizzaen på lenge, men sunn nok, vegetarisk selvfølgelig og ungene var fornøyde.

 

Og siden jeg runda hundre innlegg i går, så skal jeg feire med litt nøtter.


Ønsker dere en fantastisk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar