søndag 22. november 2015

Lovely lørdag

Noen helger er bare bra. Nå skal ikke jeg påstå at denne var bare bra, men det bra var så bra at det fint kan overskygge det som ikke var så bra. Og det er bra.

Jeg fikk rydda. Det er bra. Har fått pakka inn litt julegaver, og kommet godt i gang med adventskalenderen til jentene. Det var veldig godt.

Har slappa av og brodert. Ser ut som jeg klarer målet mitt, og kan begynne å pynte og lage kruseduller neste gang.

Lørdag fikk jeg besøk, og i dag var jeg og spiste juletallerken på Mæl kro med reservefamilien min. Den kan anbefales, veldig god. Og med riskrem, slik riskrem skal være, til dessert. Nydelig.

Og nå er jentene tilbake, nybada og sovende sammen i storesøsters seng. De insisterte på å få sove sammen.

Joda. Livet begynner virkelig å vise seg fra en lysere side. Mulig det er snøen. Eller den store pene månen som lyser opp.

Håper livet lyser til deg og!
Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar