onsdag 18. november 2015

Helgeplaner.

Rosa skal på ball.
Jentungen synes jeg trenger en kjæreste. Jeg tenker at hun ikke tar helt feil. Selv om jeg var sterkt uenig i hennes gode forslag til kjærsteemner. Se her for utdyping.

Men jeg har tross alt en hel helg til rådighet, uten barn eller andre å ta hensyn til. Så kanskje jeg burde dra på ball? Har fått noen forslag, men er til nå ikke helt imponert. fotBALLkamp er liksom ikke helt min greie, selv om knøttefotball kan være underholdende. Har blitt invitert på dans, men det var så langt avgårde, at det ble lite aktuelt. Hadde prinsen stått der, hadde jeg jo alikevel måttet si nei takk. Med mindre han stod med ferdigpakka koffert og flytteplaner.

Det skulle vel alltids kunnet gå an å skremme opp litt haraball. Men... ja...

Trur vi ender opp med det vanlige. En hel haug med tullball. Det er liksom det jeg er best på. Gjøre kjedelige huslige sysler, brodere, blogge, male, ordne adventskalender, ja... En hel helg med tullball. Det er vel det det resulterer i, tenker jeg.

Om jeg ikke klarer å finne på noe morsommere. Miraklenes tid er enda ikke omme, så jeg tenker jeg gleder meg til helga jeg. Ball eller ikke.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar