onsdag 25. mai 2016

Onsdagsblues faktisk

Starter litt vel tidlig nå synes jeg...

Onsdag. Barna skal til faren i morgen og blir til søndag. Barnefri heter det visst. Tenk på alt det lure jeg burde og kunne gjort nå når jeg er alene. Det er ikke småtteri. Men la oss være ærlige her, jeg kommer ikke til å være effektiv og gjøre noe særlig lurt. La oss ikke lure oss selv.

Reise bort hadde vært en plan. Men har liksom ikke så mye penger at det gjør noe.
Har vurdert å fikse meg en liten kafédate i Drammen. Har sett så sykt mange fristende bilder av godsakene på Fristelsen kafé at jeg kjenner at det må jeg gjøre snart. Ta en tur til Drammen for å gå på kafé faktisk.
Ja ja. Jeg har gjort rarere ting enn det.

Men det er meldt fint vær. Egenpleie er bra plan. En sunn blanding av burde, kunne og ville.  Litt lure ting, litt kos, litt yoga, litt tur, litt soltilbedelse, litt mateksperimentering, og litt lange, late morgener. Ingen dårlig plan det heller.

Det nærmer seg helg, folkens!
Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar