mandag 23. mai 2016

Ti tusen thi hi hi og takk!

Da jeg starta og skrive denna bloggen var det for å pushe mine egne grenser. Jeg liker å skrive, jeg trenger å skrive. Og jeg har noen historier i magen som jeg i mange år har tenkt på å skrive. Men det skumle, den store bøygen, var å dele det med noen. La noen lese det jeg skrev.

Jeg har blottstilt meg selv mer enn jeg trudde jeg ville tørre på bloggen min, uten at jeg har fått annet enn positivt tilbake. Ikke et eneste nettroll har jeg støtt på. Så eventuelle negative kommentarer holdes bak min rygg. God oppdragelse det. Eller noe. :P

I dag runda bloggen ti tusen sidevisninger. Jeg føler for å flire litt. Ti tusen ganger har en av mine blogginnlegg blitt åpnet og lest.

De som lever av å blogge har vel noe slikt på en dag, det har ikke jeg. Men så har ikke jeg tenkt å leve av dette. Jeg kan ikke få betalt en gang. Prøvde å åpne en sånn kontogreie da jeg starta, men jeg skjønte ikke helt hva jeg drev med, så jeg fikk tilbake at min konto er stengt, og jeg skjønner ikke hvorfor eller hva jeg skal gjøre for å endre det. Ikke at jeg hadde tjent noe på det heller.

Men takk til dere som leser. Det er morsomt å se. Man kan vel trygt si at jeg har øvd meg på å skrive for et publikum nå. Takk for at du leser. Blir ekstra glad om du legger igjen en kommentar også.

Med mindre du er et nettroll da. Da kan du gå videre.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar