søndag 22. mai 2016

Søndagssmil

Det er søndag. Regn og innevær. To nye Barbiefilmer redda dagen. Med litt rydding av rom og bestemor på besøk ble det i grunnen bra. Jeg lada rødbetburgere til middag, og de ble gode. Søtpotetfries ved siden av var heller ikke dumt. Jeg kan lage mat. Om jeg er hjemme på eget kjøkken. Hos andre blir det ofte bare tull. Men på mitt kjøkken er jeg litt dronning. :P

Jeg ser at i løpet av dagen i dag, eller moergendage, vil denne lille bloggen tippe 10 000 sidevisninger.

Det burde feires. Kanskje vi må ha dessert i morgen?

Nå skal jeg krølle beina opp i sofaen, se på tv og kanskje hekle litt. Lade opp til ei nyt uke på jobb. Ei uke som bringer oss litt nærmere sommerferien. Og når jeg tenker på det, overlever man at siste innspurt er preget av litt ekstra tempo. Alt må liksom ganske snart være ferdig.

Ha en deilig søndag og en flott uke folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar