lørdag 3. februar 2018

Å sette pris på

Nå føler jeg innledende runde er over. Jeg har stukket hodet fram, og det har enda ikke blitt hugget av. Jeg har lært en del ting. Som at korttolkning ikke funker så bra når man er supersliten. Rart at kort kan påvirkes av det, men men. Og jeg vet at dette må jeg jo bare gjøre. Det føles bare helt riktig, og jeg kjenner det klør i fingrene etter å fortsette. Tar gjerne et par readinger eller kortlegg hver kveld jeg. Mediumsseanse er jo det aller morsomste da. Man treffer så mange interessante folk. Kjenner så mange følelser, og får erfare så mye.
Dessverre har jeg jo ikke alt for mange kvelder uten barn til å gjøre dette, men universet finner en vei.  Jeg har lært at åndene kommer klarere gjennom når jeg klarer å slappe helt av. Og jeg har oppdaget at jeg kunne ting jeg ikke trodde jeg kunne. Jeg har ikke trodd at jeg kunne det med å få opp guider, eller å kommunisere med dyr. Men dette handler visst ikke om hva jeg kan, det handler om hva det det er du trenger å høre. Og jeg gleder meg vilt til veien videre.

Alt som kan gjøres via nett er jo enkelt. Da sender du bare en melding på Facebook. Om du vil invitere noen venner hjem og ha en mediumsseanse, klarer vi nok å finne en tid til det og. Og om du vil være med på mediumsseanse uten at du vil gjøre det hjemme, så har jeg jammen mulighet til å låne et lokale også. Heldig!

Men jeg har fått en del tilbakemeldinger om at jeg tar for lite betalt. Hva synes du er riktig pris for et kortlegg, en reading og en mediumsseanse?

Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger.

Ha en magisk helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar