onsdag 21. februar 2018

Den øredøvende stillheten

Nå har vi vært omringet av fire fine frøkner i flere dager. Det har vært høylydt, sprudlende, lattermildt, ertete, skrikete, rampete, kosete, tullete, konkurrerende og masete. Men veldig kos. Vi har klart å kommet oss på Rjukanbadet to ganger, en tur på fjellet med langrennski og en uten, og vi har hatt filmkveld med snop i sofaen.

I dag kjørte vi vekk alle sammen, og sitter igjen alene i en sånn merkelig stillhet. Hans jenter skulle til mammaen sin, og mine skulle på ferietur til besteforeldre. Det er mange måneder siden vi hadde tid helt alene for oss selv. Nesten litt rart. Hva skal man finne på liksom?

Vi har store planer. Siden det er februar så er jo kontoen smekkfull.Noen som kjenner seg igjen i det? Nei, ikke jeg heller. Så det blir ingen store utskeielser. Akkurat nå sitter vi og snoker på nett med hver vår PC. Ganske romantisk egentlig. Snart skal jeg krabbe inn i armkroken med Netflix og en Dr.Pepper. DET er kos det.

I morgen skal jeg holde en mediumsseanse, og jeg gleder meg veldig. Og er vi riktig heldige skal vi på tur på fredag. Dagstur ut av den mørke dal. Det blir kos. Og da tenkte jeg å kjøpe meg noen nye kort.

Ikke det, vi koser oss alltid sammen. Med eller uten barn, hjemme eller på tur. Vi trives rett og slett i hverandres selskap.

Akkurat nå er det rart. Det er så stille og rart når alle jentene er borte. Fra masse lyd, til ingen på et blunk er litt rart. Men jeg har en følelse av at vi skal klare å finne kosen i det og.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar