søndag 25. februar 2018

Medium - kanalisering - mediumsseanse



Det er nok ikke alle som automatisk vet hva alle disse ordene betyr og hva det er, så jeg tenker at jeg bruker litt plass på bloggen min til å forklare litt hva ting betyr, og hva jeg kan tilby.

Et medium er en som kan kommunisere med ånder. Familiemedlemmer som har gått over, guider og andre vesner.

Kanalisering er det å opprette kontakt med noen fra åndeverdenen. Dette kan vi gjøre en til en, ansikt til ansikt, over data, ved hjelp av et bilde av deg, eller av den avdøde. Ved å ta et bilde av deg selv etter at du har bedt ånden(e) om å vise seg, kan ofte holde. Men det er ikke alltid de har lyst til å si noe dessverre. Ved en kanalisering er det liksom en spesiell person man ønsker kontakt med.

Når vi har en mediumsseanse samler vi flere mennesker og et medium og prøver å kanalisere. Rett og slett. Ved å samle flere folk, blir det ofte mer energi og noen dukker alltid opp. Dette kan vi gjøre hjemme hos deg, ved at du inviterer noen venner hjem, eller jeg har også fått låne et lokale hvor vi har samlet flere som har lyst, men som av ulike grunner ikke kan invitere hjem til seg.

Synes du det høres litt skummelt ut? Tenker du på spøkelser og skrekkfilmer?
Det er ikke slik. Dette handler som oftest om kjøre familiemedlemmer som vil forsikre deg om at de ser deg. At de er glad i deg, at de hører deg når du snakker med de og lignende. Dette er bare koselig, og i mange tilfeller virker det helende og forløsende. Noen ganger trenger man litt hjelp for å gi slipp på sorgen.

Jeg holder til på Rjukan, og har barn, så jeg er ikke alltid så veldig mobil. Men jeg er med ujevne mellomrom i Kristiansandsområdet, og vi har campingvogn i Moss, så der er vi mesteparten av sommeren. Så vi kan alltids få til noe der omkring også. Ta kontakt, så finner vi ut av det.

E det noe du lurer på, så bare ta kontakt.
Kanskje vi sees på en mediumsseanse nær deg?

Håper dette var litt oppklarende.

Relatert bilde
Bildet er kun til illustrasjon og er lånt fra den store verdensveven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar