tirsdag 20. februar 2018

Teknikk-nakk

Noen ganger føler jeg meg litt som et tekninsk geni, og andre ganger ikke.
Da jeg bestemte meg for å strte siden Siv ser, følte jeg meg som en dott. Jeg prøvde fire ganger, og alt ble bare tull. Jeg holdt på å kaste ting i gulvet av bare frustrasjon. Ingenting virket slik jeg ville det. Og jeg har faktisk laget to sider før, så ikke spør hvorfor det ikke funka. Seriøst, ikke spør, for da kommer Jarle til å forklare. Og det er ikke noe gøy. Det var han som til slutt gikk inn og ordnet for meg da jeg bare slang sammen dataen og satte meg i et hjørne for å furte. Jeg hater å ikke få til. Jeg hater å føle meg udugelig. Det pleier å gå over etter en liten stund. Som regel blir det erstattet av følelsen av stahet. Men denne gangen var ejg bare oppgitt helt til jeg ble takknemlig. Greit å ha en kjæreste som ordner opp når jeg ikke får til.

Så siden ble orden. Jeg driver fremdelees og lærer med alle ting jeg skal gjøre, og hvordan alt virker. Facebook er så behjelpelig med å fortelle meg alt jeg bør gjøre. Spesielt å betale de for å dele innleggene mine. Det gidder jeg ikke. Men de har mast lenge om at jeg måtte knytte en gruppe til siden min, og det var ikke så dumt. Nå har jeg da klart å opprette et arrangement der til og med.
Det fine med en side er jo at ikke alle ser det som skrives og deles der inne, og jeg tror jeg kan ordne litt med innlegg og slikt slik at det er lettere for de som er medlemmer å finne fram i ting. Og så slipper jo de som ikke er medlem å se allting.

Jeg klarte da selvfølgelig ikke å legge til alle som har likt siden i gruppa, så om du ikke ble med, må du bare be om å bli medlem. Har plass til alle som vil :-)

Så håper jeg at jeg klarer å skille side og gruppe da. Selv om jeg ikke helt har skjønt greia enda.
Men ser at det er mulighet til å opprette arrangement, meningsmålinger og... Ja. Skal i allefall legge ut dagens kort. Det skal jeg få til.

Ha en teknisk dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar