torsdag 15. oktober 2015

Barnefri og en bedre middag

I dag skulle jentene en tur til pappaen sin, så da er mot alene. Utrolig kjedelig i grunn. Alene. Føles som man sitter i et digert tomt lagerbygg for seg selv. Hadde jeg enda hatt ork og humør til å gjøre noe lurt.

Jeg jobber jo litt mer da. Får unna litt. Men det er ikke alltid det er energi nok til det heller.

Og så er det jo fint å kunne lage noe mat uten å tenke på hva dissa små skal ha i seg. Når mini ikke spiser kjøtt, krever det liksom et litt bevisst forhold til hva vi putter i oss. Så når jeg er alene, kan jeg jo spise noe annet....
Og uten energi og ork, endte jeg opp med en flott middag og noen røde, pressa duer i glasset. Hurra!

 
Tenker du fikk vann i munnen nå. :-)

I dag runder bloggen 4000 sidevisninger. Morsomt.

Mini insisterer på at jeg må ta bilde av håret hennes om morgenen. Hun vil se hvordan hun ser ut. I dag var hun veldig imponert. Og om jeg må si det selv, blir jeg det selv. Jeg som aldri har vært noe interessert i å flette og ordne hår.



Og i morra er det FREDDAN!
Og da får jeg ved. Det skal bli godt å få i hus. Håper kroppen holder til alt er i kjelleren. Kryss fingra for meg.

Ha en fin en!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar