torsdag 1. oktober 2015

Møter, klemmer, avskjeder og sommerfugler

Jeg rakk en liten tur innom foreldremøtet for datteren min. Så vidt. Litt i vår egen verden la vi vårt foreldremøte til samme kveld. Men siden jeg jobber i samme bygget, sitter jeg vel med muligheten for litt innsideinformasjon.

Møtene var ferdig likt som turn, der jentene var med faren sin. Så da fikk jeg sett de og. Har jo tross alt ikke sett de siden jeg leverte dem i dag tidlig. ;)

Det gjør noe med meg når fireåringen kommer løpende mot meg, kaster seg rundt halsen, gir meg lang, deilig klem og sier; - Så godt å se deg, mamma.
HÆ? Kan ikke annet enn å smelte og flire litt da.

Nå tror jeg alt er på plass. Pakket for jentene, og pakket for meg. I morgen rett etter jobb reiser jeg. Laaaaang dags reise mot nord. Her meldes det finere vær fremover nå. Sol og greier. Men jeg reiser til muligheter for snø. Ja, jeg er nok ikke helt normal. Men hvem er vel det?

Jeg har pakket ferdig. Trur jeg. Det gikk overraskende fort og greit denne gangen. Kanskje jeg er i ferd med å finne tilbake til en yngre versjon av meg selv? Den som pakka tannbørsten og rent undertøy og var klar.


Og siden himmelen var så vakker i kveld, måtte jeg jo knipse.
Enjoy!






Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar