fredag 9. oktober 2015

Siste dagen i nord

I dag er siste dagen her. I morgen reiser jeg hjem igjen. Hater følelsen. Kvalm og uvel bare ved tanken. Gjett hvor mange ganger jeg har sjekka billetten min opp mot kalenderen?

Vi har vært ute og gått tur i dag og. Kommer til å savne skogen her. Og ikke minst, muligheten til å gå denna turen. Det er ikke daglig at jeg kan gå tur i greit tempo i nesten halvannen time. Med hyggelig selskap.
Og så kan selskapet løpe tur etterpå. Han som har kropp til det. Jeg derimot, har kropp for yoga. Så da kan jeg gjøre det. Det beste var at jeg fikk lurt han ned og øvd på å puste. Nesten uten teite kommentarer. Nesten. Men han gjorde det. Om han kommer til å fortsette med det, tviler jeg vel litt på, men han fikk nå sjansen.

Fascinasjonen for sol og is er ikke borte...




Og sol er vakkert på denne årstiden. Ser liksom ikke denslags så ofte der jeg kommer fra.

Og er man nord, må man visst spise slik som man har her nord.


Jeg kan i den sammenheng fortelle deg at jeg også har spist torsketunge mens jeg har vært her. Men det er liksom ikke like vakkert på bilde. :P

Og i kveld igjen fikk jeg se nordlys. Dansende, grønt og lilla over hodet på meg. Fantastisk. Jeg er heldig.

Æsj. Siste dag er dritt.
Vil ikke reise.Vil ikke stikke hull på bobla.

Men savner jentene. Så det blir godt å komme hjem igjen og.
Bare overleve den lange reisen hjem i morgen.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar