onsdag 30. september 2015

Lesekos

Jeg har sagt det før, og komer til å si det igjen. Jeg har verdens beste små jenter. Når storesøster er og bytter inn noen gaver hun fikk flere like av, og får kjøpe tre sjokolader for de siste tyve kronene, er det jo en selvfølge at lillesøster skal ha en. De tenker på hverandre i nesten ett og alt. De er så gode at mammahjertet bare blir smør.

Nå har de blitt så store at vi kan nyte lesestund på en litt annen måte. Nå kan vi krabbe opp i sofaen alle tre og lese en liten bok sammen. Uten at en sklir ned på gulvet for hun ikke orker mer. Å som jeg gleder meg til alle de herlige bøkene jeg kan få lese for dem. Astrid Lindgrens figurer er vi i gang med. Lotta og Marikken er herlige. Tenk så mange venner de vil få i bøkene. Gleder meg til å presentere dem.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar