søndag 6. desember 2015

Elsker søndager

Og spesielt når jeg har barnefri. Sove lenge. Ligge lenge i senga og kikke på telefonen og bare sløve. Spise frokost. Sløve mer. Ordne litt av det jeg egentlig tenkte jeg skulle gjort helt i begynnelsen av helga. Sløve litt til og bare gjøre alt i sakte tempo. Nyte siste rest av alenetiden.

Og så hente jentene. Dra på Rjukanbadet og kose oss med gode venner. Ta helgevasken på de små og bare nyte varmen. Deilig. Og så avslutter vi med å spise pizza på Hyttebyen. Kan det bli bedre?

Ja. Om ikke fjernkontrollen hadde hengt seg opp sånn at vi kunne sett adventskalenderen, det hadde vært supert. Men slik var det ikke. Fordelen med at ungene ikke kan klokka skikkelig enda, er at de trur det er natta når de er trøtte. Og mini er trøtt etter en tur på badet. Og når ingen barne-tv forteller hva klokka er, så må de jo gjerne stelle seg når de er trøtte. De ville sove sammen, så de kommer ikke til å sovne med det første alikevel.

Og så har jeg atter helt for meg selv tid. Lurer på når jeg skal bli flink til å bruke den til noe fornuftig jeg. :P

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar