lørdag 12. desember 2015

Julebord

I dag har jeg jammen rukket mye allerede.
Sovet lenga, kost med jentene, god frokost, bytur med kjærringtorg og skøytebane, trilla marsipankuler og laga delfiakake. Vi gikk ikke på skøyter i dag, men vurderer å ta turen i morgen. Torget så ut som tatt ut fra et postkort. Nydelig.

Nå er jentene lånt bort til pappaen sin, og mor driver og gjør seg klar for julebord. Og siden hun er kvinne og kan multitaske, skriver hun blogg mens neglelakken tørker.
Bare sitte helt stille er jo ikke så lett.

 Lurer på om julebord går under barnas oppfatning av ball, jeg. For i såfall påstår de at det er der prinsene er. Nå har jeg jo hilst på kollegaene mine før, så jeg vet at det ikke er en av dem, men mulig det er andre mennesker der ute i dag. :-)  

Ønsker deg en riktig god lørdags kveld!
Og hvem vet, kanskje vi sees ute i kveld?

Uansett, ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar