søndag 20. desember 2015

Full fart - bråstopp.

Nå har det gått litt i hundre de siste dagene. Godt å være opptatt, masse hyggelig å gjøre.

Kveldsarrangement med elevene. Har de beste elevene.
Roadtrip med shopping og kos.
To dager på rappen ute og danse.

Moro, kos og til og med rukket å få unna litt til jul.

Er så takknemlig for gode venner å finne på ting med.

Og så kom søndagen. Med et smell. Alltid gjør den det.
Tom, og full av muligheter til å få unna alt man har utsatt helga gjennom. Øredøvende tom.

Søndager burde brukes til noe kos. Som en virkelighetsflukt. Sammen med den ene spesielle personen.
Ligge lenge i senga. Ut og gå tur, eller finne på noe hyggelig sammen. Lage litt ekstra god mat. Slappe av og hente energi til en ny uke.

Gleder meg til den søndagen kommer. Regner med det skjer i løpet av 2016. Håper i alle fulle fall det.

Fram til det skjer, driver jeg med litt ufrivillig selvpining. Tankene har det med å komme krypende på søndager. Og sjeldent de glade, sprudlende tankene.

Får prøve å holde meg opptatt med å gjøre ting. Men jeg faller liksom ut. Konsentrasjonen er ikke så god på søndager... Men det er nok å finne på når det snart er jul.
Men i kveld kommer jentene igjen. Og da er ikke savnet etter noen å dele med like stort. I allefall ikke før kvelden kommer og de legger seg. Og jeg igjen er alene.

Men det er greit. Har tid til å vente til det er verdt det.
Selv om jeg føler nissen har et visst ansvar her ;-)

Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar