lørdag 26. desember 2015

Selvpining

Jeg er rett og slett en masochist. Tre dager med svinekjøtt og sukker. Pluss en del andre ting som kroppen min har erklært krig mot, må jo bare gi merkbare resultater.
Hovne hender og håndledd. Og jeg kjenner meg meget takknemlig.  Fordi jeg har funnet ut hva jeg ikke kan spise, og hvilke ting jeg kan gjøre for å minimere smertene. Og ikke minst at jeg har medisiner som virker. Disse smertene har jeg pådratt meg helt selv. Og jeg bærer de med glede.  Ribbe til jul er liksom verdt det.
Og så trenger jeg ingen nyttårsforsett om slikt. Kroppen ordner opp og sier fra helt selv.

Og i kveld skal jeg ut og lufte rockefoten. Da glemmer vi alt av smerte. Det blir fint!

Ha en fin kveld på romjulsrock, eller i sofaen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar