mandag 14. desember 2015

Sykdom

Alltid kjedelig.
I natt var jeg oppe med lille frø som kasta opp. Mange ganger. Trøste, skifte klær og sengetøy, vaske og legge igjen. Trur jeg sov maks en time mellom hver gang. Eller en halvtime kan vel stemme mer.
BLir i allefall sliten av slikt.
Storesøster klaga over magen hun og. Og da tør man ikke sende henne på skolen.
Så da har vi tilbragt dagen i pysj på sofaen med barnetv og film. Hva annet kan man? Storesøster var i fin form og har tegna til den store gullmedaljen. Mens mini har liggi som et slakt. Rett ut. Ikke likt henne. Bare avbrutt av at hun måtte løpe for å tømme ut siste inntak av blåbærsaft. Godt man har naboer når sånne dager kommer.

Nå i kveld begynte storesøste å klage, så jeg krysser fingra for at hun ikke blir like dårlig. Hu pleier å få en mildere utgave av slikt.

Men siden det er mulig jeg har nattevakt i natt og, bør jeg kanskje finne senga. :-)

Natta folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar