lørdag 5. mars 2016

Det er trist å være veganer....

I går kjøpte jeg smør uten melk. Har savna smør når man skal ha brød inntil noe.
Så måtte prøvesmake en bit med brød og smør. Var deilig. Er ikke alt som er like godt av alternative produkter, men detta var virkelig innafor.

Se for en trist frokost/lunsj....


Stod opp sent, og satte i gang med alt jeg skulle med en gang, så det tok litt tid før jeg fikk meg mat. SKikkelige smørbrød med sjokolademelk. Tok til og med noen flak potetgull til, bare fordi det er lørdag. Og til dessert... prøvesmake muffins. Med hjemmelaga havremel, sjokolade, blåbær og tranebær. Og økologisk kokossukker. Ble gode. Og mektige.


I kveld blir det fres... Gleder meg, men må visst komme i gang skal jeg bli ferdig.
Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar