mandag 21. mars 2016

Min tur. Stort smil.

Jeg har bestemt at 2016 er året. Og nå har vi kommet til mars, opprinnelig den første måneden. Så da er det bare å åpne armene å ta i mot. Sola kommer tilbake. Våren står for døren, og jeg gleder meg til å finne ut hvilke flere fine ting som er i vente. For nå, nå er det min tur.

 

Kroppen min har det bra. Jeg har mer energi og mindre smerte, så nå har jeg bestemt at innen sommeren, er jeg frisk. (Nytter ikke å si meg i mot, jeg nekter å høre på det øret).

I helga var barna hos pappaen sin. Og jeg har rukket å fått rydda, slappa av og kost meg. Henta masse god energi. Og i dag kjøpte jeg meg bil. Helt ny bruktbil. Ny for meg. Det holder. Og ikke nok med at man kjører hjem igjen i ny bil, men man får med blomster og. Tenker detta må være beste bursdagsgaven jeg kunne gi meg. Er jo ikke så mange dagene til jeg har bursdag.

Spiste på kafe i dag, og fikk veganerfor uten at personen bak disken spurte opp igjen. De små gledene.

Og sol... Sol. Ikke så mye av slikt lys som skal til før det virker på humøret.

Ungene hjemme igjen. Mat med gode venner. Gå en liten tur. Klare å lempe alle de nye dekkene ned i kjelleren alene uten å knele. Livet er vakkert.

Det lille fjellet med klesvask ble bretta da barna var lagt. Med høy musikk og dansing i stua. Godt ingen har innsyn til stua mi.

Mulig den kommende fullmånen har litt innvirkning og. Men det er veldig lenge siden smilet har vært så lett tilgjengelig. Og ferien har så vidt begynt....

Ah... og så på en mandag a gitt.

Smil! Det hjelper!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar