fredag 28. august 2015

Hei sveis!

Forrige dagen på jobb, da jeg hadde vært på do, ble jeg stående å se meg i speilet. Litt som på tegnefilm, så jeg for meg at jeg tok en saks og klippet rufsesveis på meg selv.
Godt vi ikke oppbevarer sakser på do. Godt jeg ikke var hjemme alene da innfallet kom. For da hadde jeg fått artig ny sveis.

Ny sveis fikk jeg alikevel i dag. Godt man kjenner dyktige folk som er klare for mine impulser like kjapt som jeg får de. Først fikk jeg mat, så sveis. Heldig er jeg. Hu ene fortalte hvordan jeg burde ha det, og hu andre klipte. Og klipte. Og barberte. Og tynnet.
Jeg har mye og tykt hår.




Det ser jo ut som jeg ikke har hår igjen her. Men sannheten er at jeg fremdeles har mer hår på hodet enn mange jeg kjenner.

Men når man begynner å barbere bort hår, synes det godt at man er en sølvrev. Så da måtte hårfargen fra Sverige frem fra skapet.
Meget alvorlig baderomsselfie. Jeg blir alltid så fornøyd mes sånne. NOT!

Så nå sitter jeg her og føler meg ti kilo lettere. Mulig det blir litt kaldt på øra om høsten kommer brått på. Men jeg har luer jeg.
Om du får skikkelig bilde av sveisen? Nei. Det ble avlyst pga manglende interesse fra min side.

Ha en velfrisert en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar