onsdag 12. august 2015

Poff, sa det, og bobla brast.

Da var hverdagen ubønnhørlig her igjen. Med sine må og skal, vekkerklokker og tidsfrister. Og etter et år mer eller mindre sykemeldt, og en lang og deilig ferie, var det litt skummelt.

Men jeg har overlevd. En lang dag på jobb, bytur, vært sammen med gode venner og hatt tid med jentene mine. Måtte bare spørre å låne de litt, har savna de så masse.

Så jeg har fått full pakke i dag. Fått kosa meg med mine små og lekt med vennene våre. Mini fikk med seg gaver til i morgen, og storesøster har fått en hun kan gi lillesøster i morgen tidlig. Da blir nemlig lille frø 4 år. Storesøster ga streng beskjed om at hun måtte bare ligge i senga når hun våkna i morgen, sånn at hun kunne vekke henne med sang og pakke. Herlige.

Og for å toppe det hele, hadde ei venninne blitt litt lenger her i dalen så jeg rakk å få en kveld med skravling før hun reiste igjen. Heldige meg.

Så med så mye positivt, er det bare å legge seg på lading noen timer. Morgendagen kommer nok brått.

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar