torsdag 20. august 2015

På tverke

Tenkte jeg skulle legge ut litt flere bilder her. Har så vannvittig mange fine bilder nå. Men så er det noe rart som har skjedd de siste gangene når jeg har lagt over bilder fra kamera til dataen. De snur seg. Noen en dang, andre to.

Så nå har jeg sittet og snudd ett og ett bilde slik at det er riktig. Vi snakker over 700 bilder....

Så om noen der ute har en løsning på den utfordringen, blir jeg meget takknemlig om den deles med meg.
Videoer også. Der har jeg ikke enda funnet noen annen måte enn å legge de inn i Movie Maker og så snu de, og så lagre filmen.. Ja, vi snakker megettungvint.

Men jeg har jo da fått sett alle bildene på ny.. Og må si jeg er ganske imponert over hva jeg kan få til med mobilkameraet. Selv om bildene ikke yter det helt rettferdighet.

Bildene er finest store.
Her har du noen smakebiter.









Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar