tirsdag 29. september 2015

God bedring.

I dag har ting gått rette veien. Jentungens feber var mingre i dag morges, og innen kvelden kom var den borte. Hun klager fremdeles litt over halsen, men ikke mer enn at en halspastill gjør susen. Så i morgen er vi tilbake på skolen igjen. Hodepinen min har også endelig sluppet taket litt. Helt borte er den nå ikke, men det er greit.
Har til og med fått tilbake litt energi. Så i dag fikk jeg rydda på minstefrø sitt rom. Litt sånn skikkelig. Det var på høy tid.

Pasienten fikk velge middag i dag og, så da mptte mor lage pizza. Jeg blir stadig imponert over hvor mye den lille kroppen kan spise bare man serverer rette maten.

Det fine er at man får litt alenetid, som man ellers ikke får så mye av i hverdagen. Det gjelder å ha et positivt fokus.

Og i dag kom noe jeg har fått noen til å handle for meg. Noe jeg har gleda meg til. Noe jeg har kikka på, likt og ønsket meg. Og hvordan får man det man ønsker seg? Jo man bestiller det. Så det gjorde jeg. :-)



Ha en fin en!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar