søndag 13. september 2015

Sløv søndag

Regnvær har en nesten hypnotiserende effekt på meg. Det er fantastisk å sove til. Selv om regn fører til mer smerter, så er lyden nydelig. Selv om søvnløshet og problemer med søvn er noe som ofte følger med flere av mine diagnoser, er jeg så velsignet heldig å vøre god til nettopp det å sove. Godt mulig det har en sammenheng med at kvaliteten på søvnen min ikke er av den beste, men jeg kan i allefall sove. Og sove gjorde jeg lenge i dag. Det er deilig å våkne og lure på om du burde stå opp, komme på at det er søndag og finne ut at det er langt på formiddag.

Og det gjelder å benytte anledningen, så jeg brukte dagen på sløve aktiviteter. Lyttet til regnet, puslet litt inne og sløva med repriser på tv.

SSå henta jeg jentene tidlig og tok de med på Rjukanbadet. Nå har vi jo halvårskort, så det gjelder å benytte det. De storkoser seg, og blir tryggere og mer vågale for hver gang. Vi har vært hekser, havfruer og haier. Jeg blir helt varm i hjertet av å se dem kose seg og mestre. Størstefrøken svømte i fjor sommer, men tror ikke lenger på det selv. Så nå har vi begynt på nytt. Og det går rette veien. Hun tåler til og med litt vann i ansiktet nå. Så vi leker, øver og koser oss. Så får heller jeg dra en annen dag alene og svømme litt.

Og i dag runder jeg 3000 sidevisninger. Tusen takk for at dere leser. <3 

I morgen er valgdagen. Håper dere alle har tenkt dere ut og stemme. Det er bedre å stemme blankt, enn å ikke bruke stemmeretten. Det sier at du bryr deg, men ikke vet hvem du tror på.

Bruk stemmeretten! Godt valg!

Ha en fin en!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar